2025 m. gegužės 16 d. progimnazijos geografijos mokytoja ekspertė Vilma Norvaišienė kartu su direktoriaus pavaduotoja ugdymui Reda Bardauskiene dalyvavo regioninėje konferencijoje „Tvari mokykla 2030“ Priekulėje. Konferencijoje LINEŠA atstovai kalbėjo apie tvarios mokyklos pokyčių algoritmus, pateikė mokyklų įsivertinimų apžvalgą. Mokytoja Vilma dalinosi su kolegomis apie gamtamokslinį ugdymą mūsų mokykloje.
„Mokykla yra puiki terpė skleistis tvarumo idėjoms. Tvaresnėje aplinkoje vaikai ne tik geriau mokosi, bet ir daugiau laiko nori leisti mokykloje, jos pastate ar lauko erdvėse. Pokyčiai mokyklose gali tapti tvarumo iniciatyvomis gyvenviečių, miestų bendruomenėms. Tvarumo vertybių prioritetas kasdieniame mokyklos gyvenime – svarbiausia tvarios mokyklos savybė. Nuolatiniai tvarumo pokyčiai ir bendruomenės įtrauktis, atliktų pokyčių įsivertinimas – nuoseklus ir kryptingas procesas tvariose mokyklose“, – sako Almantas Kulbis, darbotvarkės „Tvari mokykla 2030“ įgyvendinimą mūsų šalyje koordinuojančios Lietuvos neformaliojo švietimo agentūros (LINEŠA) Ekologijos ir menų poskyrio vadovas.
Darbotvarkė „Tvari mokykla 2030“ skirta Jungtinių Tautų Darnaus vystymosi darbotvarkės iki 2030 metų įgyvendinimui Lietuvos mokyklose. Tai priemonių sistema konkretiems veiksmams ir pokyčiams, įgalinantiems mokyklų bendruomenes tiesiogiai prisidėti prie darnaus vystymosi tikslų ir uždavinių įgyvendinimo.

